آموزش زبان انگلیسی – دوره Elementary

این دوره پس از دوره Beginner تدریس می‌شود و برای افرادی است که اطلاعات ابتدایی در مورد زبان دارند. در این دوره شما می‌آموزید که در حد نیاز روزانه با اطرافیان خود ارتباط برقرار کنید و با مفاهیم ساده آشنا شوید. همچنین می‌توانید مفاهیم مختلفی از جمله مفاهیم ذاتی را درک کنید. به خاطر داشته باشید که در تمام طول یادگیری زبان باید بر هر چهار مهارت شنیداری، مکالمه، خواندن و نوشتن تمرکز کرد. بسیاری از افراد هستند که بر مهارت‌های خاص تمرکز می‌کنند و از یادگیری بقیه غافل می‌شوند. این موضوع باعث ایجاد مشکل برای آن‌ها می‌شود. بنابراین اگر قصد دارید زبان انگلیسی را به عنوان زبان دوم خود بدانید، بهتر است بر گسترش هر چهار مهارت تمرکز داشته باشید.

امکانات دوره

در یادگیری هر مهارتی برای هر فردی، متد‌ها و کتب آموزشی نقش به سزایی را ایفا می‌کنند. در ماهان اینگلیش برای یادگیری سریع‌تر و عمیق‌تر زبان آموزان در دوره Elementary و دیگر سطوح، از امکاناتی چون تکنولوژی روز آموزشی، اساتید برتر و کتب استاندارد بهره گرفته می‌شود. در این قسمت به برخی از ویژگی‌های دوره‌های آموزشی ماهان اینگلیش اشاره می‌کنیم:

ارتباط با مشتری

سیستم ارتباط با مشتری

ماهان اینگلیش از سامانه ارتباط با مشتری استفاده می‌کند و پیشرفت شما در طول دوره تنها نیستید و به صورت مستمر رصد می شوید.

امکان استرداد وجه

امکان استرداد وجه تا ۷ روز

به منظور جلب اعتماد و رضایت زبان‌آموزان چنانچه تا ۷ روز پس از ثبت نام  به هر دلیلی انصراف دهند، وجه دریافتی آنها به طور کامل بازگشت داده خواهد شد.

محتوای جذاب آموزشی

محتوای جذاب

محتوای دوره ها کاملا جذاب و براساس هر مهارت به صورت کاملا اختصاصی پیاده سازی شده است. که باعث پیشرفت مهارت های شما خواهد شد.

دسترسی 24 ساعته

دسترسی۲۴ ساعته به محتوای درسی​

دسترسی شما به محتوای درسی آنلاین دوره محدودیت زمانی نداشته و در ۲۴ ساعت شبانه روز امکان استفاده از آموزش ها وجود دارد.

آموزش زبان انگلیسی با موبایل

دسترسی از طریق تلفن همراه

با ثبت ‌نام در این دوره ، شما می‌توانید از طریق تلفن همراه یا تبلت خود در هر مکان به محتوای دروس خود دسترسی داشته باشید.

جلسات مشاوره هفتگی با پشتیبان آموزشی

در  طول دوره امکان ارتباط  جهت مشاوره هفتگی زبان آموزان و اساتید و همیاران آموزشی وجود دارد تا پیشرفت شما رصد و انگیزه جهت ادامه مسیر را داشته باشید.

بالا